Неділя, 18 Липня, 2021

У Дніпрі власники “євроблях” висловили солідарність столичним протестуючим. Розбираємося в причинах конфлікту

Революція 1917: що відбувалося у Катеринославі?

Безліч вулиць Дніпра, ще до декомунізації, носили імена людей, які були для середньостатистичного жителя Української Радянської Соціалістичної Республіки всього-на-всього невеликим топонімом, який...

Проблематика передвиборчої кампанії у Дніпрі

Двадцять п‘ятого жовтня у Дніпрі відбудуться місцеві вибори: буде обраний мер та депутати місцевих органів влади. Як і завжди, виникає не мала...

Викрадення у Дніпрі: президент Володимир Зеленський втрутився у розгляд

Україна зовсім недалеко залишилося до вікопомних «чорних воронків», які наводили жах на людей за часів Сталіна. Людей забирали без всяких пояснень, як правило, вночі,...

Філатов повторно став мером Дніпра: як це було

Кажуть, що влада змінює людей. Але в кращу сторону чи гіршу - стає зрозуміло тільки після закінчення каденції, зокрема, мера міста. Визначальною...

Власники “євроблях” на Дніпропетровщині учора зібралися на трасі Дніпро – Кривий Ріг і на Солонянському посту поліції, де заблокували проїзд. Причина збору – висловити протест проти ігнорування владою їхніх вимог і солідарність до столичного протестного руху власників “євроблях”. Далі на dnepryes.

Хід подій

Вчора організація “АвтоЄвроСила” оголосила збір в Дніпропетровській області, з метою привернути увагу влади і суспільства до своїх вимог. Протести власників нерозмитнених автомобілів пройшли в кількох областях. Головна акція вже 3-й день проходить в Києві. Протестуючі вимагають “прибрати тінь з українського бізнесу” і чесної співпраці. До акції приєдналися підприємці, “приватники” з вимогою знизити податки. Учасники хочуть домогтися від влади прийняття законопроекту № 3704, який знижує вартість реєстрації іноземних автомобілів. На протест вийшли близько тисячі осіб і частково перекрили руху в центрі столиці. При спробі протестуючих повністю заблокувати виїзд з урядових будівель шинами, сталася сутичка з поліцією.

Проблема в тому, що нещодавно Кабінет міністрів погодив проект постанови який дозволяє штрафувати власників авто на закордонних номерах. За перевищення допустимого періоду знаходження автомобіля в країні можливий штраф до 8,5 тисяч гривень. Якщо постанова набирає чинності, то багатьом власникам єврономерів доведеться ходити пішки, або платити штраф, або великі гроші за розмитнення. Нюанс в тому, що в 2019 році міністр МВС і організація “АвтоЄвроСила” досягли компромісу, який гарантував прийняття більш лояльного законодавства до посилення штрафів “євробляхерам”. Якщо ж постанови буде прийнято, то домовленість порушується.  Тому люди вийшли на протест з вимогою розглянути законопроект про доступну розмитнення на найближчому засіданні.

Ініціатори

Всеукраїнська громадська організація “АвтоЄвроСила” виникла в 2016 році щоб домогтися від влади створення доступних умов для власників євроавто для легальної реєстрації. Ком’юніті періодично виходить на протести, нагадує владі про свою проблему, і захищає своїх членів від неправомірних дій поліції. Однією з головних цілей організація проголошує домогтися зняття акцизу при розмитнення і прийняття одного, рівного для всіх українців законопроекту на постійній основі. Осередки організації існують по всій країні та, як правило, підтримують в регіонах, у разі протесту в столиці.

Реакція

У 2018 році уряд прийняв постанову яка посилював штрафи для власників євроблях, проте ввів пільговий період для розмитнення. Пізніше, цей період був продовжений.  Однак через громадський спротив було досягнуто компромісу та договору між КМУ, МВС і організацією протестуючих.

Існує кілька законопроектів, які скасовують або знижують вартість акцизу на легкові автомобілі та збільшують податок на розкіш. При цьому, як альтернатива пропонується регулярно проводити тех. огляд автомобіля. Але Верховна Рада поки не один з них не приймає.

Кілька років триває протистояння влади і власників нерозмитнених авто. Сторони вже домовилися про варіанти вирішення проблеми, правда погана справа з їх реалізацією. Громадяни вимагають зробити автомобілі доступними, а не розкішшю, так як країна власним виробництвом задовольнити авторинок нездатна. Організація “АвтоЄвроСила” виступає їхнім лідером і готова мобілізувати “своїх” в будь-який час по всій Україні. Це і відбулося вчора в Дніпрі.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Подарунки хлопцю: чим здивувати коханого

До важливого свята ще далеко, але ви хочете порадувати свою другу половинку? Не потрібно відкладати хороше на потім. Придумайте привід і вручіть...

Хто боровся за крісло мера Дніпропетровська в рік Синьої Кози: головні кандидати

2015-й рік вже давним-давно позаду, і вже мало хто пам'ятає, хто тоді балотувався в мери Дніпропетровська разом із Борисом Філатовим. Його, як...

Дуже слабка явка: скільки людей проголосували у другому турі виборів мера Дніпра

Борис Філатов у листопаді минулого року став мером Дніпра. Навряд чи в той момент на його обличчі були сльози радості, адже зазвичай...

Філатов повторно став мером Дніпра: як це було

Кажуть, що влада змінює людей. Але в кращу сторону чи гіршу - стає зрозуміло тільки після закінчення каденції, зокрема, мера міста. Визначальною...

Як забезпечити безпеку будинку

Через часті правопорушення, зростаючу кількість крадіжок зі зломом, складно відчувати себе в абсолютній безпеці. В цьому випадку, жителям Дніпра важливо закупити сучасне...