П’ятниця, 29 Березня, 2024

Місцеві вибори у Дніпрі: ближче до виборів – віддаленіше від чесної боротьби

Двадцять п‘ятого жовтня відбудуться місцеві вибори у Дніпрі. Це означає те, що городяни будуть віддавати свої голоси за політиків, що балотуються на пост мера, та за політичні сили, що намагаються отримати якомога більше мандатів, отримавши місця у владних органах місцевого значення. Коли політики не можуть отримати голоси, зважаючи на свою непопулярність або сумнівну політичну біографію, вони переходять до брудної політичної боротьби, яка відзначається чорним політичним піаром, звинуваченням опонентів, або обіцянками у компетенціях, до яких вони не мають жодного відношення. Отже, розберемо вищеназвані ознаки, звертаючись до дій політичних сил та їх прибічників, що відбувалися за останні дні. Далі на dnepryes.

Бруд на опонентів, або «менше зло»

Якщо політики поливають брудом своїх політичних супротивників, вони обмежують ваш вибір кандидатів, зводячи його до вибору «меншого зла». Досить необачно з боку виборця віддавати голос за подібного кандидата. Для того, щоб зрозуміти противаги подібного методу голосування, зведемо їх до контрастів. Уявіть, що вам потрібно обирати між Адольфом Гітлером та Йосипом Сталіним, а пропаганда мотивує це тим, що один з них переслідує євреїв та татар, а другий – лише татар. Чи будете ви обирати одного з них, чи пошукаєте інших кандидатів, особливо якщо є можливість, як у сучасному більш-менш демократичному суспільстві? Приклад: прихильниками Загіда Краснова були висміяні нові зупинки суспільного транспорту, але ніякої альтернативи вони запропонувати не можуть.

Фото – ZIK

Білборди «від Києва до Колими»

Є два шляхи піару товарів. Перший: товар корисний та якісний, але новий на ринку, йому потрібен рекламний розвиток. Другий: товар неякісний, тому йому вкрай необхідний піар, в точніше постійне згадування у медійному просторі. Так саме функціонує і політичний маркетинг. Політтехнологи намагаються продати свого кандидата виборцю частіше за все, використовуючи другий тип «неякісного товару». Сергій Риженко «світиться» на білбордах усім містом, особливо на рекламних трикутниках на колесах, які встановлюються через раз на стоянках для людей з обмеженими можливостями. Звісно, головна функція подібного кандидату завести певну кількість партії до органів міської влади, а потім, отримавши певну винагороду, повернутись на стаціонарне місце роботи.

Вигадані патріотичні компетенції

Більшість партій забувають, що вони беруть участь не в президентських та парламентських виборах, а в міських. Мер та депутати можуть впливати лише на доброустрій міста та коректне функціонування підпорядкованих їм міських структур, не більше. Безліч партій обіцяють перегляд Будапештського меморандуму, зміну чи підтримання геополітичної орієнтації, або перегляд чи встановлення державної ідеології. Але це те ж саме, якби бухгалтер в офісі обіцяла зателефонувати на Wall Street, та коригувати біржовий устрій.

Будьте розсудливими при виборі свого кандидата на міських виборах. У вашій компетенції вибрати того, хто буде займатися містом у якому ви живете, а не віддаленими аморфними питаннями розвинення лижного спорту в Африці.

.,.,.,.