Середа, 23 Червня, 2021

Транспортні зміни в Дніпрі

Революція 1917: що відбувалося у Катеринославі?

Безліч вулиць Дніпра, ще до декомунізації, носили імена людей, які були для середньостатистичного жителя Української Радянської Соціалістичної Республіки всього-на-всього невеликим топонімом, який...

Проблематика передвиборчої кампанії у Дніпрі

Двадцять п‘ятого жовтня у Дніпрі відбудуться місцеві вибори: буде обраний мер та депутати місцевих органів влади. Як і завжди, виникає не мала...

Викрадення у Дніпрі: президент Володимир Зеленський втрутився у розгляд

Україна зовсім недалеко залишилося до вікопомних «чорних воронків», які наводили жах на людей за часів Сталіна. Людей забирали без всяких пояснень, як правило, вночі,...

Філатов повторно став мером Дніпра: як це було

Кажуть, що влада змінює людей. Але в кращу сторону чи гіршу - стає зрозуміло тільки після закінчення каденції, зокрема, мера міста. Визначальною...

Маршрути м Дніпра чекають великі зміни з 01 жовтня. Мало кому подобаються якість і комфорт сучасних пасажироперевезень в місті. Заступник мера М.Лисенко запевняє, що розп на ходу «Рути» і вбиті «Спринтери» стануть минулим.

За словами чиновника, перевозити людей будуть зручні автобуси першого класу, з кондиціонерами і підвищеної місткості. Хоча миттєвої революції не відбудеться, весь рухомий склад повинен бути оновлений протягом 2-х років.

За словами Лисенка, можливо це непопулярні заходи, і вони викличуть бурю обурення, але потрібно міняти автопарк. Також планується прибирати дублюючі маршрути, які не дають можливості надавати ефективно послуги населенню. Для стимуляції відновлення автопарку на нові маршрути планується випускати тільки нові автобуси 1 класу з кондиціонерами. Також чиновник заявив, що всі можливі «бунти» і протести просто не принесть користі і закликає всіх бажаючих перевізників зв’язуватися з його приймальнею.

На всі пропозиції надійшов гнівний пост Михайла Тонконого, голови профспілки автомобілістів, про те, чому ці плани завідомо провальні, надавши свої розрахунки. Також зазначив, що на відміну від електротранспорту, маршрути приватні, а не не дотаційні і повинні себе окупати.

Що дійсно жахливо для звичайного городянина, так це придумування нових маршрутів і заміна дублюючих. Нагадаємо, що в 2017-му в місті вже проходила «транспортна революція», тоді планували прибрати 33 «непотрібних» маршрути. Тоді до міськради тисячами надходили скарги містян, кого такий стан справ не влаштовувалися і приєдналися громадські організації. Деякі маршрути зазнали змін, і на роботу тепер уже кілька років частина городян добираються декількома маршрутами.

Які б реформи не проводив Дніпровський міська рада, необхідно перш за все думати про зручність громадян. Головне, щоб не вийшло, як у прислів’ї: «хотіли, як краще …»

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Подарунки хлопцю: чим здивувати коханого

До важливого свята ще далеко, але ви хочете порадувати свою другу половинку? Не потрібно відкладати хороше на потім. Придумайте привід і вручіть...

Хто боровся за крісло мера Дніпропетровська в рік Синьої Кози: головні кандидати

2015-й рік вже давним-давно позаду, і вже мало хто пам'ятає, хто тоді балотувався в мери Дніпропетровська разом із Борисом Філатовим. Його, як...

Дуже слабка явка: скільки людей проголосували у другому турі виборів мера Дніпра

Борис Філатов у листопаді минулого року став мером Дніпра. Навряд чи в той момент на його обличчі були сльози радості, адже зазвичай...

Філатов повторно став мером Дніпра: як це було

Кажуть, що влада змінює людей. Але в кращу сторону чи гіршу - стає зрозуміло тільки після закінчення каденції, зокрема, мера міста. Визначальною...

Як забезпечити безпеку будинку

Через часті правопорушення, зростаючу кількість крадіжок зі зломом, складно відчувати себе в абсолютній безпеці. В цьому випадку, жителям Дніпра важливо закупити сучасне...