Неділя, 29 Листопада, 2020

Транспортні зміни в Дніпрі

Революція 1917: що відбувалося у Катеринославі?

Безліч вулиць Дніпра, ще до декомунізації, носили імена людей, які були для середньостатистичного жителя Української Радянської Соціалістичної Республіки всього-на-всього невеликим топонімом, який...

Проблематика передвиборчої кампанії у Дніпрі

Двадцять п‘ятого жовтня у Дніпрі відбудуться місцеві вибори: буде обраний мер та депутати місцевих органів влади. Як і завжди, виникає не мала...

Викрадення у Дніпрі: президент Володимир Зеленський втрутився у розгляд

Україна зовсім недалеко залишилося до вікопомних «чорних воронків», які наводили жах на людей за часів Сталіна. Людей забирали без всяких пояснень, як правило, вночі,...

Маршрути м Дніпра чекають великі зміни з 01 жовтня. Мало кому подобаються якість і комфорт сучасних пасажироперевезень в місті. Заступник мера М.Лисенко запевняє, що розп на ходу «Рути» і вбиті «Спринтери» стануть минулим.

За словами чиновника, перевозити людей будуть зручні автобуси першого класу, з кондиціонерами і підвищеної місткості. Хоча миттєвої революції не відбудеться, весь рухомий склад повинен бути оновлений протягом 2-х років.

За словами Лисенка, можливо це непопулярні заходи, і вони викличуть бурю обурення, але потрібно міняти автопарк. Також планується прибирати дублюючі маршрути, які не дають можливості надавати ефективно послуги населенню. Для стимуляції відновлення автопарку на нові маршрути планується випускати тільки нові автобуси 1 класу з кондиціонерами. Також чиновник заявив, що всі можливі «бунти» і протести просто не принесть користі і закликає всіх бажаючих перевізників зв’язуватися з його приймальнею.

На всі пропозиції надійшов гнівний пост Михайла Тонконого, голови профспілки автомобілістів, про те, чому ці плани завідомо провальні, надавши свої розрахунки. Також зазначив, що на відміну від електротранспорту, маршрути приватні, а не не дотаційні і повинні себе окупати.

Що дійсно жахливо для звичайного городянина, так це придумування нових маршрутів і заміна дублюючих. Нагадаємо, що в 2017-му в місті вже проходила «транспортна революція», тоді планували прибрати 33 «непотрібних» маршрути. Тоді до міськради тисячами надходили скарги містян, кого такий стан справ не влаштовувалися і приєдналися громадські організації. Деякі маршрути зазнали змін, і на роботу тепер уже кілька років частина городян добираються декількома маршрутами.

Які б реформи не проводив Дніпровський міська рада, необхідно перш за все думати про зручність громадян. Головне, щоб не вийшло, як у прислів’ї: «хотіли, як краще …»

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Візит Президента – з якою метою Зеленський приїхав в Дніпро?

Сьогодні, 26.11, Зеленський з робочим візитом відвідав Дніпропетровську область. Головна мета - ознайомитися з результатами "Великого будівництва", а також відвідати пам'ятні церемонії...

У Дніпрі депутата підозрюють у зґвалтуванні неповнолітніх

Ще нещодавно громадяни вирішували якого кандидата підтримати на місцевих виборах, а виборча комісія рахувала голост. Не встигли вщухнути новини про вибори місцевих,...

Річниця майдану. Згадуємо, що було в Дніпрі

В Україні 21 листопада відзначили День Гідності та Свободи, який встановлений урочистою датою з 2014 року. Далі на dnepryes.

Вибори мера в Дніпрі – хто переміг?

У неділю 22 листопада пройшов другий тур виборів мера Дніпра. Городяни обирали між чинним на посаді Борисом Філатовим та його головним конкурентом...

Підкупи перед виборами та “соціологія” в Дніпрі

За опублікованими даними екзит-полу на місцевих виборах 25 жовтня в Дніпрі, було очевидно що першим йде діючий мер. Основна інтрига зберігалася навколо...