Кошти, які щороку мерія Дніпра витрачає на свій піар

Про те, як чиновники Дніпра піклуються про своє піарі, читайте в матеріалі на dnepryes.

Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровського міськради та КП «Оздоровлення і відпочинок» оголосив ряд тендерів з піару і підписці на друковані ЗМІ Дніпра. Час виконання замовлення – до 31 грудня 2020 року.

Тендер на піар і рекламу

По першому тендеру, 1,5 млн. грн. Департамент заплатить за піар мерії в друкованому засобі масової інформації. Формат газети повинен бути А3, мати не менше чверті кольорових сторінок, кількість сторінок – 32, кількість проданих примірників за останні три місяці – 400 тис. Єдина в Дніпрі газета, що відповідає на даний момент цим вимогам – це рупор мерії, газета «Наше Місто».

В інших трьох тендерах Департамент не приховує симпатії до цієї газети. У наступному році за 3,1 млн. грн. мерія оформить передплату на 108 тис. примірників (по 9 тис. на кожен місяць), і ще на 23,4 тис. примірників за 1,7 млн. грн. Ще 55 тис. газет за 1,7 млн. закупить КП «Оздоровлення і відпочинок».

Висвітлення діяльності міськради включає:

  • розміщення інформаційних повідомлень про роботу органів мерії;
  • розміщення соціальної реклами;
  • розміщення поздоровлень з нагоди державних, місцевих свят та пам'ятних дат;
  • анонсування програм заходів, участь в яких бере мерія;
  • розміщення звернень посадових осіб.

Таке триває роками

Це не перший раз, коли Департамент і КП замовляють підписку «Наше місто». У 2018 році Департамент замовив 15,6 тис. штук за 2,2 млн. грн., ы зверху заплатив 1,5 млн. грн. за піар мерії в газеті. А комунальне підприємство «Оздоровлення і відпочинок» замовило 12,3 тис. підписок за 1,9 млн. Загальна сума тоді склала 5,6 млн. грн.

мерія

До 2018 року газета «Наше Місто» працювала в якості КП Дніпровського міськради. За 2016 рік фінансування газети склало 4,5 млн. грн. при штаті 29 осіб. У 2017 бюджетна допомога була збільшена до 6,75 млн. грн. У 2018 року чиновники міськради на наш запит відповіли, що бюджет КП «Наше місто» склав 7 млн. 849 тис. 857 грн. Аналогічна сума фінпідтримки за 2017 рік – 7 млн. 344 тис. грн.

Разом з бюджетом росли і збитки. Якщо в 2016 році вони склали 1,9 млн. Грн., То 2017 – 3,2 млн. грн., а в 2018 році – 7,2 млн. грн. І природно весь цей час газета активно піарила міськрада. Також на прощання міськрада «подарував» газеті в жовтні 2018 року 145 тонн паперу за 4,1 млн. грн.

На піар чиновників в 2020 році планується витратити близько 108 млн. грн. на подальше висвітлення діяльності або просто піар планують витратити 57,5 ​​млн. грн., на підтримку громадських організацій Дніпра, опитування, різні тренінги і семінари – ще 21 млн. грн. Майже в два рази збільшиться бюджет КП «Дніпровська міська студія телебачення» - з 9,3 до 18,4 млн. грн. і збільшиться штат працівників з 89 до 115.

До того ж розкручувати пропагандистський маховик буде допомагати нове КП «Соціально-аналітичний центр сприяння розвитку міста» з 8 млн. грн. бюджету в 2019 році, які також повинен допомагати формувати інформаційну стратегію міськради, висвітлювати його діяльність і сприяти роботі ЗМІ.