П’ятниця, 29 Березня, 2024

Почули пасажирів: в Дніпрі «грязнуль» відправлять на мийку

Охайні дніпряни скаржаться на брудні автобуси. Дійшла справа до того, що в соціальних мережах почали з’являтися заклики з хештегом “Помий мене”.

Як повідомляє dnepryes.com.ua, перевізники на зауваження реагують і відправляють брудні маршрутки на мийку. Тепер тенденція склалася така, що місцеві жителі активно постять фотографії брудних транспортних засобів, а перевізники їх збирають – за кілька днів понад 20 зауважень.

Незважаючи на старання обох сторін, у Дніпрі ще залишилися водії автобусів, що не заганяли своїх “грязнуль” на мийку. Крім того, не прибирають і в салоні транспортних засобів: засмальцьовані сидіння і сміття в салоні залишаються звичними для городян.

Водій Олександр, який працює на одному з таких нечистоплотних маршрутів, розповідає, що в салоні прибирають щодня, але нашим людям ніколи не догодиш – вони цього просто не цінують. Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять – каже Олександр.

А й справді, буває, що вже на першому рейсі в салоні розкидають насіння й фантики. Витирають руки об шторку. Водій бідкається, що люди не розуміють, що на чистку салону йде мінімум дві години. Так що все залежить від пасажира.

Дніпряни нарікають у відповідь. Кажуть, що на кінечній знаходяться найбрудніші маршрутки. Але водії виправдовуються великий чергою на чистку. Брудні автобуси обіцяють почистити в найближчі дні.

У профспілці перевізників кажуть, що на підприємстві був форс-мажор – проблеми з водопостачанням та водовідведенням, – тому на претензії не відреагували вчасно.

За словами самих перевізників, відгуки пасажирів для них дуже цінні, тому що саме за рахунок пасажирів підприємство й живе. Тому за акцією в соцмережах уважно стежать. Майже всі брудні автобуси вже стоять в черзі й через тиждень будуть сяяти. А щоб брудну маршрутку вимили якомога швидше, до публікації в соцмережах слід додавати номер автомобіля.

.,.,.,.