Як рекламувати квартиру при продажу в Інтернеті?

Зробити націнку на житло на вторинному ринку не так легко. Статус старого будинку вже змушує знижувати вартість. Покупця можна ввести в оману, а робити це найпростіше через правильне оформлення оголошення.

Подивитися понад 1000 квартир в Хмельницькому можна через сайт DOM.RIA. Це великий портал з оголошеннями по продажу та купівлю житла. Користувачам редактори сайту пропонують зручний інструмент з підготовки публікацій.

Відвідувач DOM.RIA може зробити наступне:

  • Відформатувати текст. Оголошення з підписанням у вигляді списків з підзаголовками читаються простіше і сприймаються краще. Це вже підтверджує те, що продавцеві можна довіряти, що тільки прискорює процедуру продаж.
  • Розмістити велику кількість фото. Щоб переконати потенційного клієнта в вигідності угоди, можна сфотографувати не тільки приміщення квартири, а й під'їзд, прибудинкову територію.
  • Опублікувати елементи панорамної зйомки. Покупець зможе в онлайн-режимі пройти своєрідний тур і побачити команди з усіх кутів.

Що повинно міститися в оголошенні?

Покупець може вернути увагу на квартиру, якщо продавець зробить акцент на наступному:

  • Не приховувати відверті мінуси. Пошкоджений склопакет і обдерті шпалери видно відразу. Якщо фото не відповідає дійсності, потенційний покупець засумнівається в чесності дилера.
  • Робити натиск на приховані переваги. Багато покупців самі не знають про те, як вибирати квартири. Це, наприклад, стосується акуратності і охайності сусідів, якості інженерної системи.
  • Не забувати про зовнішні чинники. Квартири в будинках поруч зі школами та дитячими садами, торговими центрами і транспортними розв'язками коштують дорожче.
  • Вказати на можливість торгу. Для цього спочатку можна зробити невелику націнку. Ця вартість забирається при переговорах, що допомагає переконати клієнта в тому, що він отримує знижку.
  • Порівнювати квартиру з іншими об'єктами. На вторинному ринку у покупців багато альтернатив. Їх краще знайти заздалегідь і скласти оголошення таким чином, щоб виграти у конкурентів.
  • Орієнтувати оголошення по області. Квартири в Хмельницькому найчастіше купують ті, хто приїжджає в місто з провінції. Вторинний ринок для таких покупців стає єдиним рішенням. Тому спочатку варто розширити географію пошуків не тільки на область, а й на сусідні регіони.

Як вести переговори?

Переговори зазвичай проводяться в два етапи. На першому покупець приїжджає на об'єкт і оглядає житло. Все, що цікавить майбутнього домовласника, це можливість торгу. На вторинному ринку без цього зацікавити клієнта не так просто.

Щоб не скидати зі зручної вартості занадто багато, варто звернути увагу на плюси, про які покупець може і не підозрювати. Йдеться про наступне:

  • Комунікабельні сусіди. З такими не доведеться постійно лаятися і щось з'ясовувати. Сусіди у вигляді алкоголіків не тільки доставлять проблем, але і змусять з'їхати з житлового майданчика. Про цю проблему багато хто навіть не замислюється.
  • Чистий під'їзд. Це підтверджує, що прибирання проводиться відповідно до призначеного графіку, і що у дворі немає алкоголіків чи наркоманів.
  • Облаштований присадибний простір. У нових мешканців буде своє місце для парковки і безпечна дитяча площадка.
  • Відсутність комах. Будинки з тарганами досі зустрічаються, а жити в такій квартирі просто неприємно.

Заздалегідь варто продумати свою промову, зібрати всю інформацію і запропонувати убавку в ціні на 5%. Занадто прикрашати не варто. Головне - позначити мінуси таким чином, щоб недоліки не здавалися критичними і очевидними.

Чого не варто робити в старій квартирі?

Однією з помилок стає проведення дизайнерського ремонту. Мова не йде про косметику. Поверхнева обробка, спрямована на усунення недоліків, стає цілком розумним рішенням. Косметику можна провести своїми силами.

Витрачати гроші на дорогу підготовку приміщень немає сенсу. По-перше, зробити націнку, яка б окупила ці витрати, не вийде. По-друге, новий домовласник все одно все переробить на свій смак і колір, а тому для нього це не стає перевагою.

Ще одне упущення - це трата на нові меблі та техніку. Багато хто вважає, що таким чином можна збільшити цінник. Знову ж навіть нові меблі не стає вагомим аргументом. Краще витратити ці гроші на установку склопакета або ремонт ванною.

Через DOM.RIA можна подивитися, як робити просування оголошення, і які квартири відразу розкуповуються. Якщо житло висить вже цілий рік, явно продавець щось робить не так. Не варто забувати, що чим більше дилер розповідає про квартиру, тим краще. Покупець може відразу отримати відповіді на питання.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.